Email-маркетинг. Секрети механізму дії

Емейл-маркетинг – це важлива складова просування в Інтернеті, що сприяє безпосередньому спілкуванню між покупцем та бізнесом, а також значно збільшує відсоток продажу.

Вважати, що емейл-маркетинг - це методика спамерів як мінімум безглуздо. Не розсилання реклами у великих масштабах; поштовий маркетинг – це комунікація за допомогою email із клієнтом, свого роду зворотний зв'язок. Крім того, емейл-маркетинг – це не просте розсилання повідомлень рекламного типу без згоди користувачів (що автоматично є порушенням незалежно від місця проживання одержувача), а комплекс заходів, який допомагає створити та зміцнити якісні та довготривалі стосунки з покупцем, збільшуючи відсоток повторних покупок .

Одним із найпростіших способів зібрати базу передплатників (вони ж потенційні покупці та клієнти) є розміщення форми підписки на сайті магазину в Інтернеті або на веб-ресурсі будь-якої компанії. Можливе також розміщення форми у соціальних мережах організацій. Однак з моменту набору великої бази передплатників, а також створення, здавалося б, цікавих для потенційних клієнтів листів відповідь може і не наслідувати. Чому так відбувається і які помилки сприяють заморожуванню ефекту емейл-маркетингу?

  1. Нецікаві заголовки ваших листів. Враховуючи потік електронних листів у поштовій скриньці кожного, у людей може просто не вистачати часу на читання вашого листа. Однак яскравий, цікавий і інтригуючий заголовок здатний змусити користувача, що зайшов в папку «Вхідні», відкрити саме ВАШ лист, приділивши йому час з подальшою реакцією на пропозицію.
  2. Вкладайтеся в 50 символів. У сучасних реаліях люди не мають часу на лонгріди. Це особливо недоречно в емейл-маркетингу.
  3. Орієнтуйтесь на аудиторію. Сегментування за принципами «підлога», «вік», «інтереси» та відправка пропозицій з урахуванням цих основних пунктів значно підвищить відкритість ваших листів. Відмінним варіантом була б пропозиція користувачам заповнити анкету з основної інформації про них, що забезпечить вам чітке розуміння, чи потрібна тій чи іншій людині ваша пропозиція, чи буде вона цікавою для неї, чи придбає вона пропоновану вами послугу etc.
  4. Спостерігайте за активністю передплатників. У разі зниження активності користувача запустіть стратегію реактивації.
  5. Видаляйте з емейл-бази "мертві" електронні адреси. Отримавши від користувачів дозвіл на надсилання листів, вносите їх у базу – так ваші старання не будуть зроблені марно, а листи надіслані до розділу «Спам».

Більше інформації ви можете отримати, прочитавши статтю “5 Помилок Email-Маркетингу, Які Вбивають Відкриваність Ваших ЛистівНа geniusmarketing.me. Там же розміщено багато корисної інформації та цікавих відео-уроків про те, як заробляти на YouTube, як просувати свій бізнес тощо.

Перегляньте цікаве відео Які Перші 3 Листи Повинні Бути в Email Розсилці:

Будь ласка, натисніть на оцінку-зірку зверху сторінки! Залишайте коментарі та поділіться в соціальних мережах!

Подивіться ще цікаву та корисну інформацію на сайті: