Email-маркетинг. Секрети механізму дії
Емейл-маркетинг – це важлива складова просування в Інтернеті, що сприяє безпосередньому спілкуванню між покупцем та бізнесом, а також значно збільшує відсоток продажу.
Вважати, що емейл-маркетинг - це методика спамерів як мінімум безглуздо. Не розсилання реклами у великих масштабах; поштовий маркетинг – це комунікація за допомогою email із клієнтом, свого роду зворотний зв'язок. Крім того, емейл-маркетинг – це не просте розсилання повідомлень рекламного типу без згоди користувачів (що автоматично є порушенням незалежно від місця проживання одержувача), а комплекс заходів, який допомагає створити та зміцнити якісні та довготривалі стосунки з покупцем, збільшуючи відсоток повторних покупок .
Одним із найпростіших способів зібрати базу передплатників (вони ж потенційні покупці та клієнти) є розміщення форми підписки на сайті магазину в Інтернеті або на веб-ресурсі будь-якої компанії. Можливе також розміщення форми у соціальних мережах організацій. Однак з моменту набору великої бази передплатників, а також створення, здавалося б, цікавих для потенційних клієнтів листів відповідь може і не наслідувати. Чому так відбувається і які помилки сприяють заморожуванню ефекту емейл-маркетингу?
- Нецікаві заголовки ваших листів. Враховуючи потік електронних листів у поштовій скриньці кожного, у людей може просто не вистачати часу на читання вашого листа. Однак яскравий, цікавий і інтригуючий заголовок здатний змусити користувача, що зайшов в папку «Вхідні», відкрити саме ВАШ лист, приділивши йому час з подальшою реакцією на пропозицію.
- Вкладайтеся в 50 символів. У сучасних реаліях люди не мають часу на лонгріди. Це особливо недоречно в емейл-маркетингу.
- Орієнтуйтесь на аудиторію. Сегментування за принципами «підлога», «вік», «інтереси» та відправка пропозицій з урахуванням цих основних пунктів значно підвищить відкритість ваших листів. Відмінним варіантом була б пропозиція користувачам заповнити анкету з основної інформації про них, що забезпечить вам чітке розуміння, чи потрібна тій чи іншій людині ваша пропозиція, чи буде вона цікавою для неї, чи придбає вона пропоновану вами послугу etc.
- Спостерігайте за активністю передплатників. У разі зниження активності користувача запустіть стратегію реактивації.
- Видаляйте з емейл-бази "мертві" електронні адреси. Отримавши від користувачів дозвіл на надсилання листів, вносите їх у базу – так ваші старання не будуть зроблені марно, а листи надіслані до розділу «Спам».
Більше інформації ви можете отримати, прочитавши статтю “5 Помилок Email-Маркетингу, Які Вбивають Відкриваність Ваших ЛистівНа geniusmarketing.me. Там же розміщено багато корисної інформації та цікавих відео-уроків про те, як заробляти на YouTube, як просувати свій бізнес тощо.
Перегляньте цікаве відео Які Перші 3 Листи Повинні Бути в Email Розсилці:
Будь ласка, натисніть на оцінку-зірку зверху сторінки! Залишайте коментарі та поділіться в соціальних мережах!
Подивіться ще цікаву та корисну інформацію на сайті: