Проект «Відкрите місто»

Переймаючи досвід інноваційних та сучасних систем місцевого самоврядування найкращих столиць світу, у Києві впроваджується інтернет сервіс «Відкрите місто». Це спеціальна онлайн-платформа, за допомогою якої кожен охочий може поскаржитися та повідомити про будь-яку проблему, вирішення якої допоможе покращити якість життя людей у ​​нашому чудовому місті. Для того, щоб написати скаргу, достатньо зробити кілька простих дій на інтерактивній карті проблем міста Києва. Інформація про проблему надходить безпосередньо до комунальних підприємств та муніципальних служб, які несуть відповідальність за належний стан підконтрольних об'єктів та територій.

Інтерактивна онлайн карта-схема проблем міста Києва

Увага! На даний момент проект працює в тестовому режимі, просимо вибачення за незручності.


У розділі «Проблеми та рішення» можна досягти швидкого вирішення проблем у таких категоріях.

  • ЖКГ (водопостачання, електропостачання, опалення, каналізація, стан дахів будинків, ліфт, загальний стан будинків, робота ЖЕК, ЖБК, ОСББ, обслуговування будинків);
  • Міське господарство (тверді побутові відходи, сміття, побутові відходи, контейнери для сміття, ліхтарі - зовнішнє освітлення, ліхтарі - внутрішньоквартирне освітлення, написи на стінах, зимове прибирання тротуарів, бурульки, відкриті люки, лавочки, альтанки, паркани, огорожі , споруди, пам'ятники, скульптури);
  • Дороги та транспорт (стоянки автотранспорту, розмітка проїжджої частини, дорожні знаки, світлофори, пристрої для обмеження руху, пішохідні переходи, небезпечні ділянки, ями на дорогах, тротуари, бордюри, парапети, громадський транспорт);
  • Утримання територій (Прибудинкова територія, парки, дитячі майданчики, спортивні майданчики);
  • Елементи реклами (Біг-борд, рекламний щит, вивіска, афіша);
  • Безпека (Бездомні тварини, кинуті автомобілі, кинуті будівлі, місця правопорушень);
  • Зелені насадження (дерева, провал ґрунту).

У спеціальному розділі «Корисні об'єкти» на карті відображається інформація про міські об'єкти соціального значення (будь-який охочий може повідомити про місцезнаходження інших корисних об'єктів):

  • Чисте та комфортне місто (санкціоновані місця для вивезення сміття, контейнери для роздільного збирання сміття, пункти збирання макулатури, місця збирання небезпечних відходів - батарейки, лампи, притулки для тварин, ЖЕКІ, ОСББ/ОСН, комунальні підприємства);
  • Дбайливе місто (Безкоштовний Wi-Fi, муніципальні паркування, громадські туалети, дитячі майданчики, клуби/гуртки, тематичні кафе, парки, місця громадського відпочинку/пляжі);
  • Освічене місто (Дошкільні навчальні заклади, середні навчальні заклади, заклади позашкільної освіти, профтехучилища, вищі навчальні заклади, бібліотеки);
  • безпечне місто (Місця встановлення відеокамер, дільничні відділення міліції);
  • Спортивне місто (спортивні клуби/секції, спортивні майданчики, спортивні об'єкти – стадіони, велодоріжки, прокат спортінвентарю);
  • Соціальне місто (Поліклініки та лікарні, соціальні аптеки, соціальні їдальні, соціальні магазини, соціальні служби, соціальні притулки).

Отримати корисну інформацію, залишати скарги, побажання та здійснювати інші звернення щодо проблем столиці можна через «Контактний центр міста Києва», зателефонувавши на багатоканальний номер телефону гарячої лінії:

  • для стаціонарних: 15-51;
  • для мобільних: +38 044 205-73-37.

Гаряча лінія Київської міської адміністрації (Call-центр служби допомоги киянам) приймає дзвінки від громадян цілодобово, у вихідні та святкові дні.

Натисніть кнопку, щоб зробити звернення ON-LINE на інтерактивній карті контактного центру міста Києва  
Подивіться на відео, як можна вирішити міські проблеми з online проектом «Відкрите місто»:
Карта Києва ОНЛАЙН. Пробки, маршрути, нові вулиці та будинки ►

Будь ласка, натисніть на оцінку-зірку зверху сторінки! Залишайте коментарі та поділіться в соціальних мережах!

Подивіться ще цікаву та корисну інформацію на сайті: