Чому варто міняти моторне масло до настання зими?

Нас завжди вчили, що міняти масло у двигуні необхідно через певну кількість кілометрів, які відкотив наш автомобіль. Ми суворо дотримуємося цього правила, не зважаючи на інші умови та ознаки: наприклад, сезонні зміни температури навколишнього середовища. Співробітники автосервісу DZigora Complex розповіли про те, чи має значення, чи взимку або влітку експлуатується авто.

Мало хто із сучасних водіїв згадує про таке важливе поняття, як мить. Навіть консультант у автосалоні не говорить нам про це. Даються чіткі вказівки про те, що олію необхідно міняти кожні десять (двадцять, п'ятнадцять) тисяч кілометрів. Адже орієнтуватися при заміні олії тільки на пробіг автомобіля - не зовсім правильно. Дуже часто буває так, що машина стоїть на місці, а двигун продовжує працювати.

Груба помилка

Моточас – більш точне визначення часу роботи двигуна. Адже пробіг – це лише показник того, скільки автомобіль проїхав. Але визначити точну кількість робочих мотогодин мотора дуже проблематично. Транспортний засіб не забезпечений таким приладом, який би визначав, скільки часу двигун знаходився в активному стані без урахування руху автомобіля.

Ми можемо вказати лише зразкову залежність між мотогодинами та пробігом, який нам показує одометр.

Взимку кількість мотогодин на один кілометр пробігу різко збільшується. Чому так відбувається?

1. Прогрів двигуна

Багатьом водіям стає спокійніше на душі, коли вони починають рух автомобілем з добре прогрітим двигуном. А це додаткові десять (а іноді й більше) хвилин холостого ходу щоранку та вечір. Але користь таких дій дуже сумнівна.

2. Пробки

Взимку автомобільні пробки утворюються частіше і тривають набагато довше, ніж улітку. Тут ми знову маємо працюючий двигун при малорухливому автомобілі.

3. Двигун не глушиться на коротких зупинках

Діяти подібним чином водіїв підштовхує здоровий глузд. Низька температура збільшує кілька разів ймовірність того, що двигун не захоче заводитися. Особливо це стосується підтриманих автомобілів із «проблемами».

Вода в олії

Здивовані? Але таке відбувається навіть із новими автомобілями. Конденсат утворювався і утворюватиметься скрізь, де стикаються гаряче та холодне. До того ж, деяка кількість вологи вивільняється і під час згоряння палива. Так, її кількість мінімальна, але вода легко накопичується на недостатньо нагрітих або остигаючих деталях. Все це різко скорочує ресурс моторної олії.

Зима – нелегкий час

Головна проблема взимку для транспортного засобу – знижена температура. Двигун за таких умов починає відчувати збільшені навантаження, ускладнюються умови експлуатації. Тому не можна взимку та влітку використовувати моторне масло однакової в'язкості. Причому перехід на «зимове» мастило має відбуватися ще задовго до холодів.

Коли ж міняти?

Саме час підбити підсумки всього вищесказаного. А висновки досить прості. Для того, щоб автомобіль добре переніс сувору зиму, масло слід міняти двічі. Перший раз наприкінці осені перед настанням холодів, другий – у середині весни. При цьому показання одометра не повинні вас бентежити.

Будь ласка, натисніть на оцінку-зірку зверху сторінки! Залишайте коментарі та поділіться в соціальних мережах!

Подивіться ще цікаву та корисну інформацію на сайті: