Як вибрати програму для вашого ресторану

За даними сервісу Toast, майже 80% керуючих ресторанним бізнесом вносять корективи в роботу своїх закладів в онлайн-режимі на основі щоденного аналізу метрик. Оперативна реакція зміну споживчого поведінки дозволяє розвиватися за умов жорсткої конкуренції.

Допомагають у цьому системи автоматизації кафе. Усі поточні бізнес-процеси відображаються на екрані. Зміни вносяться до кількох кліків або навіть дотиків, якщо вендор забезпечує пропоновану ERP не тільки комп'ютерною, а й мобільною версією. Сьогодні за кількістю доступних готових рішень щодо автоматизації ресторанів, кафе та інших закладів Україна не поступається найпросунутішим країнам.

Питання у тому, як вибрати серед цього асортименту оптимальну програму для свого закладу.

Від ERP до CRM

Більшість продуктів на ринку сьогодні мають мінімальні відмінності у своїй базовій функціональності. Можна говорити про якийсь «джентльменський» набор, без якого технологічний продукт не може вважатися повноцінним і конкурентоспроможним:

  • автоматизація управління товарними потоками та складом;
  • інтеграція між кухнею та залом та розрахунки за допомогою POS-систем;
  • автоматизація обслуговування клієнтів та маркетингової активності.

Почавши з автоматизації обліку товарообігу шляхом запровадження класичних ЕRP-систем, успішний ресторанний бізнес сьогодні активно освоює можливості CRM.

Автоматизація обслуговування гостей – основний напрямок підвищення ефективності роботи закладу громадського харчування.

Все у ваших руках

ІТ-сектор пропонує нові рішення, що підвищують конкурентоспроможність. Ultra Company розробила та впроваджує для клієнтів модулі ULTRA Mobile, завдяки яким оснащені смартфоном або планшетом співробітники взаємодіють ефективніше:

  • замовлення на кухню відправляється через мережу прямо від столу клієнта;
  • платіж за чеком може бути поділений між гостями та столиками;
  • здійснити розрахунок і зробити повернення може як офіціант, і адміністратор.

Адміністратор залу отримує можливість:

  • відкривати та закривати зміни;
  • працювати зі статусами рахунків та бронювання столиків;
  • формувати звіти із потрібними метриками.

Керівник закладу у реальному часі контролює всі процеси. Зручні звіти з різними метриками допомагають приймати ефективні рішення та оптимізувати роботу.

Потреби та можливості

Вибираючи програму автоматизації необхідно співвідносити її з поточними потребами. Наприклад, невеликому бізнесу на кількадесят робочих місць автоматизація складу, швидше за все, і не потрібна. Більш важлива інтеграція між кухнею та гостьовою залою.

Успіх бізнесу у сфері HoReCa визначає здатність до швидкої трансформації. Враховуйте перспективи масштабування системи та можливості інтеграції додаткових модулів. Краще встановити системи з можливістю конфігурування під вимоги замовника. Тому попередньо варто завантажити демо-версію з сайту розробника та оцінити потенціал програми з урахуванням потреб та перспектив бізнесу.

Подивіться цікаве відео про системи та програми автоматизації для кафе та ресторанів:

Будь ласка, натисніть на оцінку-зірку зверху сторінки! Залишайте коментарі та поділіться в соціальних мережах!

Подивіться ще цікаву та корисну інформацію на сайті: